بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 17:16 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Norton Internet Security 2013 v20.4.0.40

همه ما کم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از کاربران کامپیوتر بوده است. حال نرم افزار Norton Internet Security علاوه بر دارا بدون همان هسته آنتی ویروس قوی امکاناتی نیز در جهت حفظ امنیت سیستم در مقابل خطرات ناشی از وبگردی و خواندن نامه ها و بنر های تبلیغاتی و … را نیز در خود جای داده است. از ویژگی هایی این نرم افزار می توان به سرعت بالا و حداقل استفاده از منابع سیستم اشاره نمود که این خود می تواند به کارکرد بهتر و رضایت بیشتر تمامی کاربران اینترنت اشاره کرد. سیستم تشخیص هوشمند ویروس و تروجان این نرم افزار نیز از قابلیت های بسیار هیجان انگیزی هست که به بالابردن امنیت سیستم شما کمک بسیار زیادی می کند. این نرم افزار قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده‌ی آنها اقدام به حذف آن ها نماید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار Avira Internet Security 2013 v13.0.0.3736

Avira به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. Avira Internet Security یکی از آنتی ویروس های ارائه شده توسط این شرکت است که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، تبلیغات و نرم افزارهای جاسوسی، ربات ها و نرم افزارهای خطرآفرین محافظت می کند. از ویژگی های مهم این نرم افزار ، استفاده بسیار کم از منابع سیستم، تنظیمات و رابط کاربری بسیار ساده، ابزار اسکنر به همراه پروفایل های آماده، جستجو برای کشف انواع بدافزارها، ایمنی ایمیل های POP3 و SMTP در برابر ویروس ها و بدافزارها، سرور قدرتمند برای دانلود سریع تر آپدیت ها، فواصل زمانی تعیین شده توسط کاربر برای آپدیت، ایمنی کامل در برابر روت کیت ها و حملات خطرناک فیشینگ و سیستم کاملا یکپارچه امنیتی آن می‌باشد.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, :: 15:36 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

دانلود نرم افزار Shadow Defender v1.3.0.454

Shadow Defender نرم افزاری با کاربری آسان برای تامین امنیت کامپیوتر و ابزارهای خصوصی شما در سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار از بهترین و ساده ترین روش های ممکن برای محافظت کامپیوتر شما در برابر تغییرات مشکوک هکرها و همچنین بدافزارهای موجود در شبکه استفاده می کند. به وسیله Shadow Defender  می توانید سیستم خود را به صورت محیط مجازی و پنهان بارگذاری کنید که این حالت Shadow Mode نامیده می شود تمام حملات و اجرای بد افزارها در محیط مجازی صورت می گیرد که واقعا اتفاق نمی افتند، فقط کافیست که بعد از وقوع حمله و هک شدن سیستم خود را Restart کنید تا همه چیز به حالت اول برگردد در عین حال تمام فایل ها و پوشه های ( Folder ) شما به صورت واقعی ذخیره می شوند.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید … …



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 30 مرداد 1392برچسب:, :: 17:43 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

http://imagenes.es.sftcdn.net/es/scrn/20000/20401/eset-nod32-antivirus-09-535x535.png

 

ESET NOD32 6 Trial - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

|Nod32 Smart Security Packages Trial Version|



ادامه مطلب ...


SUPERAntiSpyware Pro نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب می باشد. توسط این نرم افزار میتوان انواع فایل های مخرب نظیر Spyware, Adware, Malware, Trojans, KeyLoggers, Dialers, Hi-Jackers, and Worms را از بین برد و از آلودگی سیستم به انها اجتناب ورزید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند اسکنر لحظه ای و زنده است و میتواند به صورت آنی از ورود انواع جاسوس افزارها به سیستم جلوگیری کند. در زمینه اسکن این نرم افزار با بررسی انواع حافظه های قابل حمل از ورودی جاسوس ابزارها از این طریق جلوگیری میکند و همچنین با اسکن رجیستری در صورتی که جاسوس افزارها در رجیستری تغییراتی را ایجاد کرده باشند ، آنها را حذف و رفع خواهند کرد. این نرم افزار در هنگام خاموش و روشن شدن با بررسی ۵۰ نقظه حساس ویندوز این اطمینان را به کاربر میدهد که قبل از آنکه یک جاسوس افزارها قصد نفوذ را داشته باشد ، شناسایی و حذف شود.

 



ادامه مطلب ...


سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, :: 11:32 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

Bitdefender Antivirus Plus آنتی ویروس قدرتمند برای از بین بردن ویروس های کامپیوتری می باشد. شرکت بیت دفندر به عنوان شرکتی معتبر با ارائه نسخه های مختلف نرم افزارهای امنیتی برای کاربران مختلف سعی دارد تا بهترین انتخاب را به کاربران ارائه کند. نرم افزار Bitdefender Antivirus Plus مناسب برای کاربرانی است که نیاز به امنیت در دنیای آنلاین ندارند و ابزارهایی مانند فایروال و امنیت در اینترنت برایشان اهمیت ندارد. به همین دلیل میتوانند فقط نیاز به آنتی ویروس برای شناسایی ویروس ها دارند.همه امکانات این نرم افزار در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

 



ادامه مطلب ...


Avira Internet Security 2013 نرم افزاری کامل است که ضمن دارا بودن تمامی قابلیت های یک آنتی ویروس توانمند، امنیت کامل کاربر در جهان اینترنت را با ابزارهایی مانند دیوار آتش حفظ می کند. این نرم افزار مجهز به موتور قدرتمند حساس به ویروس ها و همچنین ابزارهای لازم برای حفظ حریم خصوصی و جلوگیری از سرقت اطلاعات کاربر در دنیای اینترنت است. این نرم افزار علاوه بر مجهز بودن به آنتی فیشینگ، آنتی اسپم، آنتی ad (تبلیغات مزاحم) و مقابله با فایل های روت کیت ، مجهز به ضد جاسوس هم است که یکی از تفاوت نسخه Internet Security با Antivirus می باشد. فایروال یا دیوار آتش نیز دیگر تفاوت نرم افزار است که مطمئنا برای کاربرانی که مدام در دنیای اینترنت فعال هستند کاری ضروری می باشد. فایروال  یک لایه امنیتی جدید می باشد که از نفوذ هکرها و همچنین دسترسی های غیرمجاز جلوگیری نموده و همچنین در زمانی که درخواستی از جانب سیستم خودتان برای اتصال به اینترنت داده می شود، فایروال قادر است تا آن را کنترل کند. قابلیت دیگر این نسخه پشتیبان گرفتن از اطلاعات است که می تواند از اطلاعات حساس شما بک آپ تهیه کند.

 



ادامه مطلب ...


شرکت مکافی نام آشنایی است که متاسفانه به دلایل تحریم نرم افزارهای تجاری قدرتمند این شرکت در ایران قابل استفاده نیستند. ولی یکی از چند نرم افزار این شرکت شامل تحریم ها نیست و آن McAfee Stinger نرم افزاری ویژه برای شناسایی ویروس های ویژه می باشد. اگر کامپیوتر شما دچار انواع ویروس ها شده است و نرم افزارهای آنتی ویروس توانایی پاکسازی آنها را ندارند ، شاید McAfee Stinger بتواند مشکلتان را حل کند. این نرم افزار جایگزین آنتی ویروس همیشگی نیست ولی میتواند در مواقع اضطراری به کمک کاربر بیاید و به پاکسازی سیستم از انواع ویروس ها ، مخصوصا ویروس های ویژه و جدید که توسط آنتی ویروس ها شناسایی نمیگردند ، کمک کند. همچنین اگر سیستم شما آنقدر ویروسی شده است که اجازه نصب آنتی ویروس ها را نمیدهد ، این نرم افزار به دلیل نوعی پرتابل بودن ، توانایی اجرا و شناسایی احتمالی ویروس ها را دارد. این نرم افزار بسته به تعداد فایل ها زمان زیادی را برای شناسایی ویروس ها صرف میکند و همچنین هنگام اجرا از منابع سیستم به شدت استفاده مینماید. از این نرم افزار تنها انتظار حذف و یافتن ویروس ها را در زمان جستجو داشته باشید و این نرم افزار را هیچوقت جایگزین آنتی ویروس اصلی خود ننماید.

 

 



ادامه مطلب ...


Dr.Web Security Space & Anti-Virus – برنامه ی Security Space چندین بسته نرم افزاری را در دل خود جای داده تا بتواند امنیت سیستم شما را به حداکثر برساند. آنتی ویروس ، آنتی اسپی وار، آنتی اسپم، حفاظت پروتکل http که سایر ویژگی ها در خود این بسته جای داده شده اند و به صورت اتوماتیک فعالیت می کنند. آنتی ویروس این نرم افزار با پویش سیستم کامپیوتری کاربران در صورت وجود مشاهده فایل های آلوده با هشدار به کاربر و ارسال فایل به قرنطینه در زمانی کوتاه توانایی کنترل ویروس ها و نابود سازی آن ها را می دهد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به ویژگی چندزبانه بودن نرم افزار به صورت هوشمند برای ارتباط به کاربران اشاره نمود. این نرم افزار پس نصب بر روی سیستم عامل و شناسایی زبان مورد استفاده در سیستم عامل واسط کاربری خود را به آن زبان تغییر داده و کاربران می توانند از برنامه بدین صورت استفاده نمایند.

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 144
بازدید ماه : 143
بازدید کل : 52854
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1